multiblog.hu család tagja

Acég úgy döntött, hogy a prémium szolgáltatását, már 90 napig élvezhetjük ingyenesen.
Emögött persze a folyamatos, és egyre éleződő konkurenciaharc áll.

Mit is jelent ez pontosan?

A Spotify, hasonlóan más előfizetéses szolgáltatásokhoz, eddig 30 napos próba időszakot biztosított azoknak, akiknek kevés volt az ingyenes változat.
A Premium csomag kezdeti ingyenessége viszont globálisan a háromszorosára, azaz 90 napra nő. Az ajánlatnak pedig lejárati ideje nincs, bármikor lehet élni a lehetőséggel azoknak, akik még eddig nem próbálták ki a sok extra funkcióval “felszerelt” zenei streaminget.

A nálunk havonta 5 euróért igénybe vehető szolgáltatással többek között a megszabadulunk a reklámoktól, de a saját ízlés szerinti válogatások kialakítása is könnyebbé válik.
Az ajánlatot egyébként az ígéretek szerint az elkövetkező hónapokban kiterjesztik nem csak az egyedi csomagokra, de a több felhasználót egyesítő Duo és Family változatokra is.

Miért ez nagy jólelkűség a Spotifytól?

Azért mert igencsak nagy riválisa az Apple, vagy az Amazon.
A Spotify nem habozik jogi eszközökkel is csökkenteni a versenytársi nyomást. Például az Apple-t az EU-nál jelentette fel idén, azért hogy
versenyjogi szempontból megfelel-e az elvárásoknak az, ahogy a külső partnereket kezeli.

Kövessetek minket a facebookon is!


Kategóriák

Itt Bloggerbirodalom épül!
Csatlakozz te is!